استفاده از چت جی پی تی ChatGPT در ایران بدون نیاز به پرداخت و ثبت نام!

چت جی پی تی ChatGPT

آپدیت جدید - نوامبر 2023: برای استفاده رایگان و بدون ثبت نام از چت جی پی تی در ایران می توانید از https://talkai.info/chat/ استفاده کنید.

برای استفاده رایگان از چت جی پی تی در ایران می توانید از سایت https://chat.pawan.krd استفاده کنید!

سرویس chat.pawan.krd درحال حاضر با آی پی ایران کار نمی کند! فعلا می توانید از https://talkai.info/chat/ استفاده کنید. معایب آن نمایش تبلیغات است که به راحتی میتوان با نصب یک اکستنشن اد بلاکر روی مرورگر همه تبلیغات را حذف کرد.

مطلب قدیمی:

اخیرا به پروژه جالبی در گیت هاب برخوردم که یک پروکسی معکوس به وبسایت Open AI برای استفاده از Chat GPT ساخته بودند. برای استفاده از این پروکسی معکوس هیچ محدودیتی وجود ندارد و حتی زبان فارسی را هم پشتیبانی می کند:

استفاده از زبان فارسی در چت جی پی تی

چت جی پی تی Chat GPT چیست؟

چت GPT به یک مکالمه یا گفتگو بین یک کاربر و یک مدل هوش مصنوعی به نام GPT یا Generative pre-trained transformer گفته می شود. GPT یک مدل هوش مصنوعی است که توسط OpenAI ساخته شده و برای تولید پاسخ های انسان‌مانند به سوالات مختلف طراحی شده است. چت GPT نوعی مکالمه است که شامل تعامل با GPT برای به دست آوردن اطلاعات، بحث در مورد ایده ها یا صرفاً درگیر شدن در گفتگوی معمولی است.

ترفند های استفاده بهینه از Chat GPT

استفاده بهینه از Chat GPT و مطرح کردن اصولی درخواست ها در طول مکالمات می‌تواند به شما کمک کند تا نتایج بهتری دریافت کنید. در ادامه، ترفندهایی برای استفاده بهینه از Chat GPT را بررسی می کنیم:

(نکات زیر توسط خود Chat GPT تولید شده اند)

  • توضیح صریح: درخواست خود را به صورت صریح و واضح بیان کنید. بهتر است سوال خود را در یک جمله مختصر و مفهومی فرموله کنید تا مدل بتواند بهتر درک کند.

  • تقسیم سوالات: اگر چند سوال دارید، آن‌ها را به صورت جداگانه مطرح کنید. این کمک می‌کند تا مدل بهتر بفهمد و به هر سوال به طور جداگانه پاسخ دهد.

  • توضیح بیشتر: اگر سوال شما یا درخواستتان به توضیح بیشتری نیاز دارد، می‌توانید با ارائه اطلاعات بیشتر درباره موضوع کمک کنید. این اطلاعات می‌توانند شامل جزئیات، مثال‌ها یا هر نوع توضیح اضافی باشند.

  • رفع ابهامات: در صورتی که مدل، پرسش شما را به درستی درک نکرده یا جواب نادرستی داده است، می‌توانید ابهامات را رفع کنید و سوال خود را با جزئیات بیشتری تکرار کنید.

  • تشویق به دقت: می‌توانید مدل را تشویق کنید که جواب دقیق‌تری ارائه دهد. مانند:

    "لطفاً به جزئیات دقیق تری توجه کنید" یا "آیا می‌توانید به طور دقیق تر توضیح دهید؟"

  • تشکر: پایان مکالمه را با یک پیام قدردانی به مدل خاتمه دهید. می‌توانید از مدل بابت کمک‌هایش تشکر کنید و از وقت و تلاشی که صرف پاسخگویی به شما کرده است، سپاسگزاری کنید.

با استفاده از این ترفندها، می‌توانید تعامل بهتری با Chat GPT داشته باشید و نتایج بهتری بدست آورید. همچنین، با ادامه استفاده و تمرین، می توانید توانایی‌های مدل را بهبود ببخشید.

سایر راه های استفاده Chat GPT در ایران

همچنین برای استفاده مستقیم از Chat GPT از خود سایت اصلی Open API می توانید یک شماره مجازی تهیه کنید و با استفاده از آن مراحل verify و تاییده اکانت خود را انجام دهید.

  1. اول وارد سایت openai.com شده و یک اکانت جدید بسازید:

    ساخت اکانت Open AI

  2. سپس یک شماره مجازی تهیه کنید. برای مثال من از نامبرلند شماره شیلی رو تهیه کردم و وریفای شد:

    خرید شماره مجازی

    (البته ممکنه نسخه های رایگان هم توی گوگل بتونید پیدا کنید)

  3. شماره مجازی مورد نظر رو در سایت Open AI وارد کنید و کد تاییدیه ارسال شده به این شماره رو ثبت نمایید.

  4. اکانت شما وریفای شده و آماده استفاده است.

همچنین اگر راه های دیگر و بهتری هم می دانید لطفا در بخش کامنت ها بنویسید.

مرتبط با ChatGPT:


1 کامنت