تولیدکنندگان محتوا چگونه می‌توانند صفحاتی را که رتبه خود را از دست داده‌اند تشخیص دهند؟

افت بازدید صفحات سایت

Google's SearchLiaison به سؤالی پاسخ داد و در مورد نحوه تشخیص محتوایی که به دلیل به‌روزرسانی محتوای مفید رتبه‌بندی‌های خود را از دست داده است، راهنمایی کرد. SearchLiaison توصیه هایی را در مورد چگونگی عقب نشینی و فکر کردن در مورد مشکل و اینکه آیا حتی مشکلی وجود دارد ارائه کرد.

سیستم‌های ما عمدتاً در سطح صفحه کار می‌کنند تا مفیدترین محتوایی را که می‌توانیم نشان دهند، حتی اگر آن محتوا در سایت‌هایی باشد که محتوای غیر مفید را نیز میزبانی می‌کنند.

گفته می‌شود، داشتن مقادیر نسبتاً زیاد محتوای غیر مفید ممکن است باعث شود که محتوای دیگر در سایت به درجات مختلف عملکرد کمتری در جستجو داشته باشد. حذف محتوای غیر مفید ممکن است به عملکرد بهتر صفحات دیگر شما کمک کند."

چند توصیه به سئو کارانی که افت رتبه داشته اند:

  • سیستم های رتبه بندی اصلی ما در درجه اول برای کار در سطح صفحه طراحی شده اند و از سیگنال ها و سیستم های مختلفی برای درک مفید بودن صفحات جداگانه استفاده می کنند.

  • افت رتبه لزوماً به این معنی نیست که مشکلی وجود دارد که باید اصلاح شود.

  • سایتی که به دلیل ارتباط رتبه‌بندی خود را از دست می‌دهد، گاهی اوقات می‌تواند برگردد، اما در موارد شدید، رتبه‌بندی قدیمی هرگز نمی‌تواند بازگردد. یک SEO با تجربه می داند که چگونه تفاوت را تشخیص دهد.

  • قبل از ایجاد هر گونه تغییر، منتظر بمانید تا انتشار به روز رسانی به پایان برسد. رتبه‌بندی می‌تواند به خودی خود تغییر کند بدون اینکه چیزی تغییر کند و روند کاربران می‌تواند بر ترافیک سایت تأثیر بگذارد، این همیشه به دلیل رتبه‌بندی نیست.

  • صفحاتی را که ترافیک کمتری دریافت می‌کنند شناسایی کنید و روی ارزیابی خود آن صفحات به همراه مستندات پرسش‌های متداول محتوای مفید و صفحه خود ارزیابی HCU به عنوان راهنما تمرکز کنید.

  • پرسش‌های متداول به محتوای ناچیز اشاره نمی‌کند، اما به محتوای غیر مفیدی اشاره می‌کند که بر صفحات دیگر تأثیر می‌گذارد، به نحوی که فراتر از سطح صفحه است.

منبع


کامنت ها