آیا صفحات تماس و درباره ما در یک وبسایت مهم هستند؟

صفحه درباره ما

جان مولر از گوگل به این سوال که آیا صفحات درباره ما و تماس مهم هستند یا خیر، پاسخ شگفت انگیزی ارائه می دهد.

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت گوگل به طور خاص به ارزیابی کنندگان می‌گوید که باید مشخص باشد که چه کسی مسئول وب سایت است.

«در تعیین کیفیت صفحه، ارزیاب‌ها باید EEAT را در نظر بگیرند:

تجربه دست اول سازنده.

تخصص خالق.

اعتبار سازنده، خود محتوای اصلی و وب سایت.»

باید مشخص باشد که چه کسی مسئول وب سایت است و چه کسی محتوا را در صفحه ایجاد کرده است، حتی اگر از طریق نام مستعار یا نام کاربری باشد.»

تشخیص اینکه چه کسی مسئول یک صفحه وب است، زمانی آسان تر است که یک صفحه درباره وجود داشته باشد که توضیح می‌دهد چه کسانی مسئول وب سایت هستند و چرا بازدیدکنندگان سایت باید به آنها اعتماد کنند. این اطلاعاتی است که برای اهداف رتبه بندی وب سایت‌ها، به طور مستقیم به EEAT در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت مرتبط است.

درباره ما و صفحات تماس

چیزهای زیادی وجود دارد که مردم احساس می‌کنند «برای Google مهم هستند» و واقعاً مهم نیستند. به عنوان مثال، وبلاگ نویسان دستور پخت مدتهاست که درک کرده اند که داشتن محتوای زیاد برای رتبه بندی در گوگل مهم است. حتی سئوی وبلاگ نویسان دستور العمل بر این موضوع به من اصرار داشتند حتی اگر هیچ سند یا بیانیه ای از گوگل وجود نداشته باشد که آن را تأیید کند.

واقعیت این است که طول محتوا یک عامل رتبه‌بندی یا تأثیری بر رتبه‌بندی نیست، به سادگی برای گوگل مهم نیست. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که مفید یا مفید باشد و تجربه خوب و رضایت بخشی را برای کاربران ارائه دهد.

به طور مشابه، چیزی که در مورد صفحات تماس و درباره ما وجود دارد این است که Google به آنها اهمیتی نمی‌دهد، آنها برای Google "مهم" یا ضروری نیستند.

اما اگر بخواهید با بازدیدکنندگان سایت ارتباط برقرار کنید که افراد مسئول سایت وابسته به تخصص صفر نیستند، مهم هستند. حتی به خاطر تبدیل، واداشتن مردم به بازگشت به سایت برای کلیک کردن بر روی تبلیغات یا خرید موارد بیشتر، جلب اعتماد و اطمینان آنها مهم است.

بنابراین اگر یک شرکت نیاز به متقاعد کردن دارد، شاید این استدلال که به شما کمک می‌کند پول بیشتری کسب کنید، ممکن است استدلال خوبی باشد زیرا اگر مردم چیزهای بیشتری می‌خرند، روی تبلیغات وابسته کلیک می‌کنند یا تعداد تبلیغات را افزایش می‌دهند، این نشانه اعتماد مردم به سایت نیز است.

منبع


کامنت ها