گوگل می‌گوید تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد

لینک سازی گوگل

جان مولر از گوگل به سوالی در Reddit در مورد بک لینک‌ها پاسخ داد و پیشنهاد کرد که تمرکز بیش از حد بر روی لینک ها می‌تواند اتلاف وقت باشد، بیانیه‌ای که مطابق با الگوی گوگل در شش ماه گذشته است.

جستجوگرهای بک لینک، کرال‌های خود را به گونه‌ای متفاوت اولویت بندی می‌کنند

شخصی این سوال را پرسید:

"من چند بک لینک در کنسول جستجوی گوگل در صفحه "پیوندهای خارجی" دارم و می‌دانم که اخیراً چند بک لینک دیگر دریافت کرده‌ام.

با این حال، Ahrefs می‌گوید من هیچکدام را ندارم. آیا دلیلی وجود داره؟ وب سایت من نسبتاً جدید است اما احساس می‌کنم که نباید مهم باشد زیرا همه چیز ایندکس شده است و به درستی کار می‌کند. آیا دلیلی وجود داره؟"

مولر جواب داد:

هیچ روش عینی برای شمارش پیوندها در وب وجود ندارد، و هر ابزاری داده‌های خود را از خزیدن جمع‌آوری می‌کند، که هر ابزار متفاوت است، بنابراین همیشه تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت.

موارد مهم‌تر برای وب سایت‌ها

پاسخ مولر ابتدا توجه نکردن به تعداد پیوندها و اینکه موتورهای جستجو می‌توانند صفحات وب را از راه‌هایی غیر از پیوندها کشف کنند.

او جواب داد:

"توصیه من این است که روی تعداد مطلق پیوندها تمرکز نکنید. راه های زیادی وجود دارد که موتورهای جستجو می‌توانند وب سایت‌ها را کشف کنند، مانند نقشه سایت.

در بخش آخر پاسخ او شروع به صحبت در مورد پیوندها می‌کند و به نظر می‌رسد آنها را کم اهمیت جلوه می‌دهد.

مولر اظهار داشت:

"امروزه چیزهای مهم‌تری برای وب سایت‌ها وجود دارد، و تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها اغلب باعث می‌شود که وقت خود را برای انجام کارهایی تلف کنید که به طور کلی وب سایت شما را بهتر نمی‌کند."

منبع


کامنت ها