پرتقاضاترین مهارت های لینکدین در سال 2024

لیندکدین

  • ارتباطات، خدمات به مشتری، رهبری و سازگاری مهارت‌های مورد تقاضای لینکدین در سال2024 هستند؛ که نشان دهنده تاکید روزافزون بر قابلیت‌های منحصر به فرد انسانی است که هوش مصنوعی نمی‌تواند آن ها را تکرار کند.

  • سازگاری به عنوان "مهارت لحظه" افزایش یافت.

دن برودنیتز: «از آنجایی که هوش مصنوعی در سال گذشته کار را به شدت تغییر داده است، ما سازگاری را به عنوان برترین مهارتِ لحظه‌ای با بیشترین افزایشِ تقاضا برجسته می‌کنیم. برای تیم‌ها ضروری است که ثابت بمانند و با افزایش سرعتِ تغییرات، تأثیر خود را بیشتر کنند.»

  • فهرست کردن مهارت‌های خاص در پروفایل‌ لینکدین بسیار مهم است. زیرا استخدامِ مبتنی بر مهارت به یک امر عادی تبدیل شده، فهرست کردن قابلیت‌های شما در پروفایل لینکدین مهم‌ است.

10 مهارت مورد تقاضای لینکدین برای سال 2024

مهارت های لینکدین

  1. ارتباط

  2. خدمات به مشتری

  3. رهبری

  4. مدیریت پروژه

  5. مدیریت

  6. تجزیه و تحلیل

  7. کار گروهی

  8. تخفیف

  9. حل مسئله

  10. پژوهش

داده‌های لینکدین نشان می‌دهد که افرادی که حداقل یکی از مهارت‌های فهرست فوق را در پروفایل خود فهرست می‌کنند، در مقایسه با افرادی که مهارت‌های فهرست شده را ندارند، تا دو برابر تعداد بازدیدهای پروفایل، پیام و فالورهای بیشتری دارند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند یک بخش «پروژه‌ها» ایجاد کنند که جزئیات نحوه اعمال مهارت‌های خاص و پشتیبانی از ادعاها را با رسانه‌هایی مانند مطالعات موردی، پست‌های وبلاگ و ارائه‌ها نشان دهد.

اندرسون می‌گوید: «افزودن منظم مهارت‌های جدید نیز توصیه می‌شود.

به طور خلاصه

از آنجایی که هوش مصنوعی نقش‌های فنی بیشتری را به صورت خودکار انجام می‌دهد، بیان واضح مجموعه مهارت‌های فرد در پروفایل لینکدین به یک ارزش حیاتی شغلی تبدیل شده است. آنهایی که در به روز رسانی مداوم مهارت‌های خود - و بازاریابی ماهرانه مهارت دارند - در سال 2024 و پس از آن بیشترین قابلیت استخدام را خواهند داشت.

منبع


کامنت ها