توصیه گوگل به صاحبان سایت ها در مورد جریمه ها

توصیه های جان مولر از گوگل

توصیه جان مولر از گوگل، به صاحبان وب سایت‌ها در مورد جریمه‌ها، شیوه‌های مناسب محتوا و کدهای وضعیت HTTP در راستای پاسخ به سوال کاربران در ردیت:

  • گوگل وب سایت ها را برای کدهای وضعیت 404 جریمه نمی‌کند.

  • تفاوت بین کدهای وضعیت 404 و 410 برای سئو ناچیز است.

"گوگل برای 404 جریمه نمی‌کند (البته آن صفحات از فهرست خارج می‌شوند)."

«تفاوت در پردازش 404 در مقابل 410 آنقدر کم است که نمی‌توانم زمانی را برای اهداف سئو بر دیگری ترجیح دهم."

چگونه این می‌تواند به شما کمک کند

توصیه‌های مولر نقطه شروعی برای کسانی است که با موقعیت‌های مشابه روبرو هستند. با پیروی از بهترین شیوه‌ها و رسیدگی سریع به مشکلات احتمالی، صاحبان وب‌سایت می‌توانند در جهت بازیابی دیده شدن موتور جستجوی خود تلاش کنند.

گوگل چگونه کدهای وضعیت HTTP 404 و 410 را در مورد سئو مشاهده می‌کند؟

موضع گوگل در مورد کدهای وضعیت HTTP 404 و 410 این است که با کمترین تفاوت در تأثیر سئو با آنها به طور مشابه رفتار می‌شود. این کدها به Google نشان می‌دهند که صفحه‌ای گم شده است (404) یا برای همیشه حذف شده است (410) و به این ترتیب، صفحات از فهرست حذف می‌شوند، اما این پاسخ‌ها منجر به جریمه نمی‌شوند.

درک این تمایزات به متخصصان سئو این امکان را می‌دهد تا بدون ترس از پیامدهای منفی سئو، محتوای گمشده را به طور مناسب مدیریت کنند.

آیا استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا در وب سایت‌ها پیامدهای منفی دارد؟

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی اگرچه ذاتا جریمه نمی‌شود، باید دستورالعمل‌های کیفیت را رعایت کند، زیرا محتوای با کیفیت پایین می‌تواند بر سئو سایت تأثیر منفی بگذارد. بازیابی پس از حذف چنین محتوایی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله رعایت بهترین شیوه‌ها و کیفیت محتوای باقی‌مانده.

محتوای واقعی و مبتنی بر ارزش در رتبه‌بندی جستجو مورد توجه قرار می‌گیرد.

آیا حذف محتوای بی کیفیت یا ناسازگار می‌تواند منجر به بازیابی رتبه جستجو شود؟

حذف محتوای بی کیفیت یا غیرمنطبق اغلب گامی به سوی بازیابی در رتبه بندی جستجو است زیرا با تاکید گوگل بر اطلاعات باکیفیت و مرتبط مطابقت دارد.

با این حال، روند بازیابی می‌تواند به عواملی مانند ایجاد محتوای ارزشمند، عملکرد کلی سایت و رعایت بهترین شیوه های SEO نیز بستگی داشته باشد.

منبع


کامنت ها