دانلود PDF کتاب Evolve 2 Student's Book

جلد کتاب Evolve 2 Student's Book

مشخصات کتاب

نام کتاب

Evolve 2 Student's Book

نویسنده

Lindsay Clandfield, Ben Goldstein , Ceri Jones , Philip Kerr

انتشارات

Cambridge University Press

سال انتشار

2019

تعداد صفحات

177

زبان

انگلیسی

فرمت فایل

PDF

کتاب Evolve 2 دومین سطح از مجموعه 6 سطحی کتاب‌های ایوالو است که از یکی از بهترین منابع جامع در حوزه آموزش  زبان انگلیسی به شمار می‌آید. با توجه به این که موضوعات استفاده شده در سری کتاب‌های ایوالو، از موضوعات روز اجتماع بهره گرفته است، نیاز عموم افراد به مکالمه زبان انگلیسی را در سایر ارتباطات روزمره پوشش می‌دهد و این نکته در ایجاد جذابیت برای زبان آموزان نقش موثری دارد.

موضوعات به کار رفته در کتاب ایوالو 2، در ارتباط با کارها و فعالیت‌های روزمره در محیط‌هایی مثل خانه و مدرسه و محل کار و دانشگاه و هم چنین ابزار و وسایلی که به طور روزمره عموم افراد استفاده زیادی از آن دارند مثل وسایل حمل و نقل و یا وسایل کار و مطالعه و تجهیزات ورزشی و وسایل ارتباط الکترونیک می‌باشد.

همچنین موضوعات پرکاربرد مثل خرید کردن، تجارت و واژگان مربوط به پول و ارز و کارت های بانکی و غیره که افراد به صورت روزمره با آن سر و کار دارند، و یا موضوعات مربوط به سلامتی و پزشکی و بیماری‌ها و همچنین موضوع آب و هوا و اصطلاحات مربوط به آن و موضوعات پرکاربرد دیگر از قبیل مناظر طبیعی، اماکن دیدنی شهری و… در کتاب ایوالو 2 مطرح شده‌اند.

مباحث گرامری مطرح شده در این کتاب، شامل زمان های حال ساده و استمراری و حال کامل و هم چنین گذشته ساده، ضمایر ملکی، ضمایر مفعولی، ضمایر نسبی، صفات تفضیلی و عالی می‌باشد. علاوه بر این که آموزش یک سری عبارات و اصطلاحات در گرامر زبان انگلیسی در این سطح آغاز می‌شود.


از قسمت زیر می‌توانید فایل کتاب را دانلود کنید:

قیمت محتوا:رایگان
رسانیکا
7 روز گارانتی بازگشت وجه
رسانیکا

کامنت ها