معیارهای مهم برای موفقیت در سئوی 2023

kpi

با گزارش معیارهای صنعت سئو ارگانیک 2023، استراتژی‌های SEO خود را تطبیق دهید و نتایج را با KPIهای آگاه‌تر به حداکثر برسانید. در این مقاله در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد قبل از هر چیز بهتر است با معنی KPI آشنا شوید. برای کسب اطلاعات کامل تر در رابطه با سئو می‌توانید مقاله جدیدترین راهنمای سئوی SEO سایت 2024 را مطالعه فرمایید.

KPI مخفف شاخص عملکرد کلیدی(key performance indicator) است، یک معیار قابل سنجش عملکرد در طول زمان برای یک هدف خاص. KPIها اهدافی را برای تیم‌ها فراهم می‌کنند تا به آنها تیراندازی کنند، نقاط عطف برای سنجش پیشرفت و بینش‌هایی که به افراد در سراسر سازمان کمک می‌کند تا تصمیم‌های بهتری بگیرند.

این مقاله خلاصه ای از یک وبینار در 26 ژوئیه 2023 با شانون ویز، مدیر بازاریابی محتوا، و رایان مالونی می‌باشد که موضوع وبینار موفقیت سئو بود.

Vize و Maloney تحقیقات Conductor را در مورد آخرین معیارها و بینش‌های SEO توسط صنعت برای سال 2023 نشان دادند تا به شما کمک کنند بهترین راه‌ها را برای استفاده از این میانگین KPI برای استراتژی‌های ارگانیک خود کشف کنید.

معیارهای ترافیک ارگانیک

Conductor تجزیه و تحلیل 600 حوزه سازمانی را انجام داد و آنها را در شش صنعت اساسی طبقه بندی کرد.

برای به دست آوردن بینش SEO و SERP، آنها همچنین بیش از 82000 جستجو را در آوریل 2023 تجزیه و تحلیل کردند.

در اینجا میانگین ترافیک وب سایت ارگانیک بر اساس صنعت آمده است:

  • مالی: 28%.

  • بهداشت و درمان: 39 درصد

  • خرده فروشی: 32 درصد

  • فناوری: 41 درصد

  • مسافرت و مهمان نوازی: 35%.

  • حرفه ای: 39%.

تحزیه تحلیل سئو

به طور متوسط، از هر 3 بازدیدکننده وب سایت یک دامنه از جستجوی ارگانیک برای این شش صنعت است.

این نشان دهنده حجم قابل توجهی از کاربران و مشتریان بالقوه است که در صورت عدم دستیابی به رتبه بندی صفحه اول در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری، در خطر از دست دادن آنها هستید.

[از این KPIهای متوسط برای استراتژی های ارگانیک خود استفاده کنید] اکنون، بیایید به جزئیات ترافیک برخی از صنایع نگاه کنیم:

معیارهای ترافیک ارگانیک بر اساس صنعت

دانستن این بینش‌های ترافیکی ارگانیک به شما کمک می‌کند تا سطوح ترافیک معمولی و چرایی تفاوت‌هایی بین صنایع فرعی خاص را درک کنید.

معیار ترافیک ارگانیک برای مراقبت‌های بهداشتی

اطلاعات سئوی پزشکی بهداشتی

بسیاری از شرکت‌ها در صنعت مراقبت‌های بهداشتی، بخش قابل توجهی از ترافیک ارگانیک را از جستجوهای اطلاعاتی می‌بینند.

با توجه به معیارهای ارگانیک مارک دار در مقابل غیر مارک برای مراقبت‌های بهداشتی، ما شاهد افزایش شدید ترافیک ارگانیک بدون مارک برای زیر صنعت پزشکی هستیم.

سئوی مراقبت های بهداشتی

دلیل آن این است که جستجوها در درجه اول اطلاعاتی برای این صنعت فرعی هستند.

برندهای آینده‌نگر از طریق محتوایی به سبک واژه‌نامه با صفحات فرود اختصاصی از این موضوع استفاده می‌کنند.

معیار ترافیک ارگانیک برای خرده فروشی

با توجه به حجم قابل توجهی از املاک و مستغلات آنلاین که توسط پست‌های حمایت شده جذب می‌شود، انتظار می رود که صنعت خرده فروشی معیارهای کمتر از حد متوسط را به نمایش بگذارد.

علیرغم محتوای حمایت شده مختلف که ترافیک ارگانیک صنعت خرده فروشی را کاهش می‌دهد، دارای بالاترین میانگین ارزش ترافیک ارگانیک با 21.8 میلیون در همه صنایع است.

ترافیک ارگانیک خرده فروشی

خرده فروشان می‌توانند با سرمایه گذاری در استراتژی‌های محتوای نوآورانه، هزینه‌های پرداختی را کاهش دهند و ترافیک ارگانیک را افزایش دهند.

معیارهای ارگانیک مارک دار در مقابل غیر مارک برای خرده فروشی نشان می‌دهد که زیر صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی در ترافیک ارگانیک بدون مارک پیشتاز است، زیرا مصرف کنندگان اغلب به جای بازدید از سایت یک برند خاص، بهترین قیمت‌ها را در فروشگاه‌های مختلف جستجو می‌کنند.

معیارهای SEO و SERP

Conductor انواع رایج نتایج جستجوی غنی را برای هر صنعت اولیه تجزیه و تحلیل کرد و سه مورد برتر را برای این صنایع شناسایی کرد.

این بسیار مهم است زیرا دانستن رایج ترین نتایج جستجوی صنعت شما به شکل دادن استراتژی محتوای شما کمک می‌کند.

این کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مناسب را در بهترین قالب برای جذب مخاطبان هدف خود و ایمن سازی این نوع نتایج ارائه می‌دهید.

نتایج غنی جستجو بر اساس صنعت

نکته قابل توجه، «مردم هم می‌پرسند» رایج ترین نتیجه جستجو در هر شش صنعت است که ارزش تحقیقات دقیق کلمه کلیدی را برجسته می‌کند.

با هدف قرار دادن سوالات رایج در محتوای خود، می‌توانید این نتایج را ایمن کنید، کلیک ها را جذب کنید و بازدیدکنندگان را به وب سایت خود راهنمایی کنید.

برترین ارائه دهندگان محتوا بر اساس صنایع فرعی

زیر چتر ارائه دهندگان برتر محتوا بر اساس زیر صنعت، نگاهی به مشخصات هر بخش بیندازید.

برترین ارائه دهندگان محتوا توسط Subindustry For Finance

با مشاهده برترین ارائه دهندگان محتوا در امور مالی، واضح است که بازیکنان پیشرو در ایجاد محتوای همیشه سبز و طولانی مدت که به جستجوهای اطلاعاتی سطح بالا می‌پردازد، برتری می‌یابند.

سئو

نکته سئو: فقط رقبای مستقیم را به عنوان رقیب نبینید. رقبای غیر مستقیم برتر را شناسایی کنید و سایت‌های آنها را برای ایده های استراتژی محتوا کاوش کنید.

برترین ارائه دهندگان محتوا بر اساس Subindustry For Healthcare

دو پیشرو محتوای واضح در مراقبت‌های بهداشتی (کلینیک مایو + کلینیک کلیولند) «کتابخانه‌های سلامت» قوی و جامعی را ارائه می‌کنند که به عنوان استراتژی محتوای پرسش‌های متداول/واژه‌نامه شناخته می‌شود، زیرا مطمئن‌ترین و طولانی‌مدت بازگشت سرمایه محتوای صنعت را هدایت می‌کند.

سئو

برترین ارائه دهندگان محتوا توسط Subindustry For Pro Services

یکی از شگفت انگیزترین موارد گنجانده شده در این لیست ارائه دهندگان محتوا برتر، HubSpot است.

جدول مقایسه سئو

HubSpot با توسعه یک استراتژی محتوای مبتنی بر ارزش و جامع در مورد عبارات جستجوی مشاوره حیاتی (به عنوان مثال، "شرکت مشاوره چیست")، کار بسیار خوبی در برآوردن نیت کاربر انجام می‌دهد، که به ایمن کردن بیشتر این نوع نتایج غنی کمک می‌کند.

از سوی دیگر، Deloitte و McKinsey بر گزارش‌های دقیق تمرکز می‌کنند، که فرصت‌هایی را برای برندهای استراتژیک برای کسب رتبه‌های برتر و حضور آنلاین ارگانیک باز می‌کند.


کامنت ها